ORANJESTAD (AAN): E miembro di Partido UPP, esta drs. Booshi Wever a expresa cu den su opinion, e ceramento di Dump ta un otro sprookje y kizas hendenan no a puntra ta “kende ta bay paga pa esaki”.
El a bisa cu dia 31 di december 2022 cu un tremendo show a pone heki pa mustra comosifuera cu e dump na Parkietenbos a cera por completo. Pero segun drs. Wever, nos tur sa cu esaki NO ta cuadra cu e realidad. Di con? Pasobra ainda e porkeria di e incenirator chikito ta sporadicamente den operacion, e "medical waste" y e cadavernan keto bay ta bay riba e dump na